یوخ بابا

::تـفريحي::(ایستگاه خنده)

مطالب جالب.خنده دار.مطالب فیس بوکی.خبرهای طنز داغ داغ

 ﻣﯿﮕﻢ , ﺷﻤﺎﻡ ﻭﻗﺘﯽ ﻋﮑﺴﺘﻮﻥ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﻣﯿﻔﺘﻪ ﻫﻤﺶ ﻣﯿﺸﯿﻨﯿﻦﻧﯿﮕﺎﺵ

ﻣﯿﮑﻨﯿﻦ ﯾﺎﻓﻘﻂ ﻣﻦ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯾﻢ … ؟؟؟؟


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت14:31---21 تير 1392
اون من بودم برات نظر گذاشتم نه حدیثه.

کم پیدایی

من دارم برا کنکور میخونم که نیستم.

مبارک دوس پسرت باشه رفیق شدی باهاش.شیرینی ش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به ایمیلم خواستی جواب بده نخواستی هم نده


sona
ساعت21:04---7 تير 1392
ارههههههههههه من یکی عکسی گرفتم همش میشینم نگاش میکنم اخه خعلیییییی خوشل شدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:,

] [ 22:21 ] [ raha ]

[ ]

       

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه