ویژگی های منحصر به فرد ناظر مدرسه ما !

::تـفريحي::(ایستگاه خنده)

مطالب جالب.خنده دار.مطالب فیس بوکی.خبرهای طنز داغ داغ

  1.هروق نگاش میکنم از فاصله نزدیک تا یه هفته کمر درد میگیرم (از بس خم میشم)
2
.تا ضخامت یک سانتی متری چشماماشو سرمه میکشه(به قول بچه ها صرفا جهت دید زدن بهتر دانش آموزان)
3
.تا میاد تو راهرو وحشت دانش آموزان را فرا میگیرد....
4.
مدیر هم ازش میترسه.
5.
چنتا از بچه ها به علت برخورد شدیدی که ناظم محترممون باهاشون داشته تا دوهفته شلوارشونو خیس میکردن....
6.
دچار آلزایمر خفیف می باشند.....
7.
تنها باقی مانده از نسل دایناسور ها (اخی)
8.
عینکشو رو چشماش نمیزنه حدودا بالایه لبش عینکش قرار داره......
9.ا
صولا نمی خنده اگرم بخنده قهقه ی شیطانی میزنه.....
10.
هر وقت بهش بیسکوییت تعارف میکنی وقتی روکشش بیاد دستت خالی خالیه(من یه بار خودم یه دایجستیو خریده بودم تعارف کردم بهش فقط یدونه تهش برا خودم موند)
11.
فیلم های مورد علاقش فیلمایه اکشنن!!!!!
12.
تو گوشه یکی از معلما چک زده....
13.
خلاصه هیولاییه واسه خودش....



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

sona
ساعت22:21---5 ارديبهشت 1392
ba haaaaaaaaaal bod...ein hagigat....vali darmored nazem ma yekam intor nis

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 21:7 ] [ raha ]

[ ]

       

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه